Ludzie,których podziwiam

 

Z nowym rokiem nowe działania, dotarła do mnie , wspaniała już kolejna antologia wydawnictwa Poetariat pt"Ludzie,których podziwiam". Znalazły się w niej  moje wiersze: " Halina", dedykacja dla Aliny Poświatowskiej wspaniałej poetce z mojego regionu; "Jan Twardowski"ulubiony mój poeta;  Janowi Pawłowi II" duchowy patron narodu; "Matka Boża Gidelska"- matka z regionu bliskiemu mojemu sercu ;"Barbórka" święta odważna , wzór wiary.


To kolejna antologia "Poetariatu", w której mam przyjemność gościć obok wielu, wspaniałych Autorów. Wcześniejsze to były: "Gwiazdozbiór pegaza", "Poetariat dzieciom", "Rocznik satyryczny", "Miejsce, które kocham". Okładki wszystkie przepiękne  zaprojektowała

Magdalena Kapuścińska - szefowa "Poetariatu". Dziękuję Magdzie za zaproszenie mnie do swoich projektów. 

 

 

źródło: "Poetariat"

 


W "Ludziach..." znalazło się wielu znanych mi Autorów: Agnieszka Białek, Anna Czartoszewska, Ewelina Duchnik, Dorota Grochala,Magdalena Kapuścińska, Elżbieta Kęsiak, Helena Trzcionka – Kryściak, Lilia Latus, Urszula Lewartowicz, Monika Milczarek, Jakub Pokojowczyk, Hanna Rozmarynowska, Urszula Krajewska – Szeligowska, Adrian Szary, Andrzej Wróblewski, Agnieszka Zajdowicz i Agnieszka Złotkowska.

Gorąco Wam polecam.

 

 


 



Komentarze